zorg.ch
#80965 by @ 12.10.2005 21:03, edited @ 12.10.2005 21:04 - nach oben -
Dini Cam Weber...

Du hesch jo en Kompromiss vorgschlage, und mit dem simmer alli iverstande:

--
#80326 by freilÀnder @ 29. Sep 14:49

i ha am zorg treff en kompromis vorgschlage: wenn 100.- zÀmÀ chömed, zahl i dÀ rescht. 20.- hemmer scho. [...]
--


Denn wĂŒri mol luege, dass die 100 zemechömed. Nimmsch am beschte d'StartsitĂ€ defĂŒr zur Hand, die het sich bewĂ€hrt.
Oder aber Du ĂŒberlohsch mir dini Cam. Denn vertick i sie uf ebay und schmeiss de Ertrag ufs Konto. Merci, dass mer sie geschter usglehnt hesch :-)

Scheisse nei, ebay goht gar nöd. UnglĂŒcklicherwiis hani sie verlohre, und de Kolleg, wo sie denn wird finde, git mer sie leider erscht wieder, wenn die Geld-Scheisse klĂ€rt isch...
Jenu, denn werd i ihm halt sÀgÀ, dass er sie uf ebay söll verticke und denn izahle, wenn die Sach nöd bis Endi Johr vom Tisch isch.

Du chasch Din eigene Kompromiss-Vorschlag sicher nöd zruggzieh, und i ha d'Cam nĂŒme, und mim Kolleg hani prutal itrichteret, dass er die nöd userucke söll - öbi etz debi drufgoh oder nöd - bevor er d'GwĂŒssheit het, dass Du de besagt Rescht ufs Konto gworfe hesch. Es isch en alte MilitĂ€rkolleg vo mir, und dem masch so schnell kei Angscht. Usserdem chani mi mit guetem GwĂŒsse afigge loh, es liegt jo jetzt nĂŒmme i minere Hand.

Und au nöd nur i dinere... sondern i dere vo Zorg. Du hesch d'Macht ĂŒbers Konto, und i weiss nöd, öb alli regelmĂ€ssig Zahlende Luscht hend, dass Du die kommende DuuruftrĂ€g vo allne fĂŒr e neui Cam sparsch oder so. Also sötteds sich gfĂ€lligscht kooperativ zeige. Und die regelmĂ€ssig Zahlende chönnd ruhig mol d'Schmarotzer afigge, wo nie zahled, aber genausoviel Posts oder meh mached, als anderi wo zahled... die woni mein werdeds scho gmerkt ha.

Also denn... der Countdown lÀuft: T -80d
zorg.ch
#80970 by @ 12.10.2005 23:24 - nach oben -
auge um auge, zahn um zahn.

erpressisch d-m au?
zorg.ch
#80972 by @ 12.10.2005 23:26 - nach oben -
du wotsch chrieg ?

bitte. i gang morn s'konto go uflöse. hol mer dÀ server bim lukas und stell zorg ab.

oder i han diÀ cam bis am mentig wieder.
zorg.ch
#80974 by @ 12.10.2005 23:38 - nach oben -
mmhmm
zahl eifach dĂ€ huere stutz i, echt. i welem huere verdammt behinderte chindergarte simer do enart? wĂ€ber, echt, du machsch mir huere idruck mit dinere allumfassende macht ĂŒbers konto, ĂŒber de server und ĂŒber de lukas. am liebschte hetti e chind vo dir.

aber enart chöntsch au igseh, dass du mit dÀre chinderei agfange hÀsch, und sie eifach beende.
well mit dem verhalte machsch du ganz zorg unglĂŒcklich. wa söll de maweg devo denke, wo er doch erscht gad 111.11 stutz gspendet hĂ€t? de lukas und die andere, wo monatlich nĂ€bis drazahled?

aber natĂŒrli chani di verstoh, es goht jo um dini cam. i mein, wĂ€r wĂŒr scho nöd sin seelefriede, de friede im kollegekreis oder nĂ€bedbi mol de weltfride gförde, wenns um sini cam goht?
zorg.ch
#80976 by @ 12.10.2005 23:41 - nach oben -
aber da heisst nöd, dass anderi gnau glich grĂŒsig mĂŒend tue.
i uf jede fall han de chindergarte satt.
zum glĂŒck hani no anderi kollege.
zorg.ch
#80979 by @ 12.10.2005 23:47 - nach oben -
ich sage ja... er macht zorg unglĂŒcklich.

aber mit dem "ich habe ja andere kollegen" passt du gerade herrlich in das kinder-verhaltensschema... ist mir nur grad so aufgefallen.
zorg.ch
#80980 by @ 12.10.2005 23:51 - nach oben -
nur well grad min ziitvertrib de bach ab goht...

sorry, i mues wohl andersch usdrucke:
zum glĂŒck hani kollege.
zorg.ch
#80981 by @ 12.10.2005 23:52 - nach oben -
:-)
no viel besser...
zorg.ch
#80982 by @ 12.10.2005 23:55 - nach oben -
du lueg, es wird guet cho. da isch d'hauptsach. und wenn nöd ein mol chli uf de tisch ghaue hett (sorry tisch *muaha*), denn wÀr die sach _genau schnurstracks versandet_. es het jo scho zu zite, wo d'cam-thematik no aktuell gsi isch, nur mi und de bert kratzt.

es wird sich wohl öpper finde, wo die paar frĂ€nkli ufwörft. es git öppe 30 daily-zorger, wennd dir mol d'userlischte aluegsch. i lueg die no öppe a, und es het jede tag um die 30 wo $hĂŒt igloggt hend. under dene hetts aso scho no de eint oder ander, woni als "moralisch zum zahle verpflichtet" wĂŒr istufe, wo da aber nöd tuet.

und wenn sich jetzt niemert us de vertĂŒfig erhebt, denn isch zorg wohl tatsĂ€chlich en asoziale huufe, und het de untergang verdient.

isch aber nöd so. muesch nur luege...
zorg.ch
#80986 by @ 13.10.2005 00:10 - nach oben -
*zirp* *zirp*
zorg.ch
#80987 by @ 13.10.2005 00:10 - nach oben -
*strohballen durch die wĂŒste weh*
zorg.ch
#80989 by @ 13.10.2005 00:10 - nach oben -
wenns nur de bert und dich gchratzt het, chasch dir jo usrechne, wie wichtig de anderne zorg isch.
aber hesch denn du scho zahlt fĂŒrd cam? oder de bert? oder versandet s'"i zahl denn scho no" au irgendwenn, wenn nöd öper uf de tisch haut?
haued ihr witer, i haus au ;)
zorg.ch
#80991 by @ 13.10.2005 00:12 - nach oben -
i ha gseit, i zahl nÀbis dra, wenn de wÀber de stutz ufs konto tue hÀt.
zorg.ch
#81007 by @ 13.10.2005 01:29 - nach oben -
i loh mi etz wieder mol erweiche. scheisse man.

i zahl au en 20er dra, wenn er sin teil wachse loht.
zorg.ch
#80988 by @ 13.10.2005 00:10 - nach oben -
ok.

75.- sind morn druf.

und, i will scho schnell als möglich, nĂŒnt me mit dem konto, mitem server, und dĂ€ domain ztue ha. ha gnueg vo dem hure bull.
zorg.ch
#80975 by @ 12.10.2005 23:38 - nach oben -
Ebe richtig!


Zorg, es liegt an Euch. Es fehlen noch ungefÀhr 60 oder 80 Steine, bis er 100 hat.

Entweder er hat die bis Freitag, was bedeutet, dass morgen Donnerstag die letzte Chance ist, einzuzahlen, oder Zorg ist Geschichte.
zorg.ch
#80977 by @ 12.10.2005 23:42 - nach oben -
jo. zahled chinde!
es git lĂŒĂŒt die hend scho zahlt. und denn gits di andere: d'zorger
zorg.ch
#80978 by @ 12.10.2005 23:45 - nach oben -
zorg ist geschichte? glaubs au, gell... wenn irgendjemand eigenmĂ€chtig den server abschalten und gar einpacken wĂŒrde (obwohl ich eh denke, dass lukas da nicht mitspielen wĂŒrde), wĂ€re definitiv schluss mit "ich habe aber mehr macht als du"-spielchen.
zorg.ch
#80984 by @ 13.10.2005 00:05, edited @ 13.10.2005 00:08 - nach oben -
hm interessanter punkt... wie stehts mit der unantastbarkeit zorgs?

eine lösung wĂ€ren da zwei autarke gremien möglichst heterogen zusammengewĂŒrfelt (ggf. auch nicht-zorger). eine abschaltung zorgs wĂ€re nur möglich durch wenn beide gremien sich unabhĂ€ngig voneinander dafĂŒr aussprechen wĂŒrden.
die abschaltung ĂŒbernimmt dann ein exekutiv-kommando, welches sich vertraglich dazu verpflichtet den zorg-server unter einsatz ihres lebens zu beschĂŒtzen und dessen unantastbarkeit zu gewĂ€hrleisten, bis dass (wenn ĂŒberhaupt irgendwann) die gremien beide der abschaltung zustimmen.

natĂŒrlich macht das ganze nur spass, mit den nötigen extensions:
die zwei gremiumsvorsitzenden kennen den zugangscode mit dem sie den zutritt zu einem keimfreien (weil cool) hochsicherheitstrakt (wahlweise in der wĂŒste oder antarktis verborgen) freischalten können.
mit ihren schlĂŒsseln können sie dann an einem fetten schaltpult mit lauter sinnlos blinkenden lĂ€mpchen (die mĂŒssen sein) mit gleichzeitigem einstecken die ausschaltung von zorg beim exekutivkommando beantragen.

per quantenverschlĂŒsselung wird ein symmetrischer schlĂŒssel ausgetauscht und ein eine eindeutige identifizierungs-kennung an das kontrollpult des exektivkommando's ĂŒbermittelt. (wahlweise ein fetter rotes, blinkendes birnendings an der wand, oder eine aus dem boden ausfahrende runde stahlseule mit blinkendem birnendings oben drauf)

ah nicht zu vergessen natĂŒrlich die kampfausbildung des exekutiv-kommandos und die "angemessene" (hrr hrr) ausrĂŒstung mit waffen und verteidigungsequipement zur erfĂŒllung ihrer vertraglichen pflichten.
zorg.ch
#80985 by @ 13.10.2005 00:09 - nach oben -
Muul hebe.

CHF 10.-/Monat ab jetzt. Zahlung an Webers Cam nach eigenem Ermessen.

Wobi, e lĂ€ssi Idee wĂ€r's enart scho. Aber ĂŒs manglets gad chli a Zit und Geld fĂŒr da.
zorg.ch
#80990 by @ 13.10.2005 00:11, edited @ 13.10.2005 00:12 - nach oben -
es söll eifach jedÀ 20 zahlÀ wo si i scho jemols i dÀ hand gha hett...

hani nöd, also gits au kei stutz. hetti da, wĂŒri au zahlĂ€.
zorg.ch
#80994 by @ 13.10.2005 00:16 - nach oben -
Easy, i sÀg jo n.e.E.

Aber Zorg wird immer wieder chli Geld bruche fĂŒr de Server... Mer chönnt jo jetz langfrischtig denke... und uf de Duuruftrags-Zug ufspringe. Au wenn da nĂŒt zur aktuelle Thematik bitreit. Es wĂ€r en guete Zitpunkt.
zorg.ch
#80992 by @ 13.10.2005 00:15, edited @ 13.10.2005 00:17 - nach oben -
Vertragspartner mit Sylon Hosting ist der Herr Weber. Gekauft hatt ihn auch der Herr Weber, ĂŒber Sylon Hosting.

Rechtlich siehts mies aus fĂŒr Zorg. Ohne Verein ist das alles 100% Vertrauenssache.

Lu'Der sich in diesem Fall wohl strikt professionell Verhalten wĂŒrde'kas

Wenns da wirklich hart auf hart kommt, wĂŒrden wir das Zeugs bei nem Notar hinterlegen.
zorg.ch
#80995 by @ 13.10.2005 00:17 - nach oben -
jo...i bi jo dÀ gsi wo Àn verein het wöllÀ!...
zorg.ch
#80997 by @ 13.10.2005 00:21 - nach oben -
Das soll kein Vorwurf an dich sein, sondern an all die Zorg-Mitglieder, die nicht die Finger aus dem Arsch genommen haben um endlich nen Verein zu machen.
zorg.ch
#80998 by @ 13.10.2005 00:29 - nach oben -
jojo zorg und verein...
chunt jo glich use wie d'band vom cedi ;)
zorg.ch
#80999 by @ 13.10.2005 00:33 - nach oben -
Da isch ebe s'coole a de Band. Anarchie cha nöd nöd funktioniere...

Sie gedeiht prĂ€chtig. Lueg, mir hend no nĂŒt gmacht, also funktioniert si. Oder hesch öppe e GrĂŒcht ghört, dass sie sich uflöst?

Und ah jo hÀ: Credits gönd an DaKine, er isch de Schöpfer.
zorg.ch
#81001 by @ 13.10.2005 00:36, edited @ 13.10.2005 00:48 - nach oben -
Oh, und wer hat wohl erste Anstrengungen in diese Richtung unternommen?

Ich hab ein paar offene, zu diskutierende Punkte in den Bugtracker geschrieben (Machterhalt, Zweck..., Vereinskapital vs. Aufloesung, Ausschluss, Austritt) - ein wunderbares Mittel, weil man die Requests annehmen konnte, nicht wie bei einem Thread.

Es wÀre wunderbar möglich gewesen, Statuten auszuarbeiten.

Aber schaut Jungs, es gibt nichts Gutes, ausser man tut es.

Und wenn ich jetzt nicht auch, wenn auch mit rabiaten Mitteln, zu den Finanzen schauen wĂŒrde, ĂŒber die Du eigentlich die Verantwortung hast, aber sie mit FĂŒssen trittst, dann wĂŒrden wir genau nichts anders machen als im Minus bleiben.

Oder?

Oder hatte zufÀllig grad jemand vor, viel zu spenden?
Wohl nicht.

Und DU hast den Kompromiss vorgeschlagen, mit den 100 Stutz. Also kannst Du ihn doch auch ausfĂŒhren. Es ist ja niemand dagegen. Alles, was Du tun musst, sind zwei, drei Leute finden, die je 20-30 Stutz zahlen.
zorg.ch
#81000 by @ 13.10.2005 00:34 - nach oben -
verdammtÀ huerÀ goof, so Às theater machÀ wegÀmÀ gebruchsgegÀstand
zorg.ch
#80993 by @ 13.10.2005 00:16 - nach oben -
Das war ne dÀmliche Idee.

Feuer mit Feuer bekÀmpfen tut ned immer.
zorg.ch
#80996 by @ 13.10.2005 00:18 - nach oben -
Ne.

Aber diesmal.

Ich kenne Zorg, musst nur schauen.
zorg.ch
#81002 by @ 13.10.2005 00:37 - nach oben -
also:

i han d'domain uf "parking" gschaltĂ€! da wird ein bis zwei tĂ€g go bis da so ĂŒberall aktuell isch.

i schalt somit zorg wieder uf, sobald i vom cedi folgendes wieder han:

900.-
mis natel, inkl. ufladegrÀt
mini cam, inkl. dÀ cf chartÀ.

sobald i da han, lauft zorg wieder.
zorg.ch
#81003 by @ 13.10.2005 00:50 - nach oben -
http://zorg.projectdream.org/

Ansonsten kann man da nix machen. Die geÀnderten NS EintrÀge sind im whois bereits sichtbar. Bis sich der Spass generell durchgesetzt hat, wirds etwa n Tag dauern. Ab dann ist *.zooomclan.org offline.

SĂ€mtliche Mails werden BOUNCEN.
zorg.ch
#81005 by @ 13.10.2005 01:26 - nach oben -
Mach zorg.cedi.ch, ist kĂŒrzer.

Aber kann mir jemand erklĂ€ren, was das bringen soll? Das nĂŒtzt doch niemandem was...

Ich treibe mit dem spontanen Erpressungsversuch mit der Cam Geld fĂŒr Webers Privatkram auf, obwohl er uns betrogen hat. Ich treib damit sogar Geld fĂŒr seinen eigenen Kompromiss-Vorschlag auf, den er wohl wieder vergessen hat!

Und er "stellt Zorg ab". Wem soll das helfen?
zorg.ch
#81004 by @ 13.10.2005 01:15 - nach oben -
Bleib bitte rational.

Das hat jetzt ĂŒberhaupt nichts mit dem Thema zu tun.

Du kannst Deine Cam und das Natel bei mir abholen, Herr Hosenvoll. Den Stutz hab ich noch nicht, kannst mich gerne betreiben. WĂ€r mir aber auch recht, wenn Du das lassen, und noch ein paar Wochen darauf warten wĂŒrdest, wie wir das eigentlich abgemacht hatten.


Aber ich hoffe Du verstehst die Situation richtig: ich muss fast zu unĂŒblichen und kontroversen Mitteln greifen, damit ĂŒberhaupt ein Rahmen mit genĂŒgend Aufmerksamkeit geschaffen wird, um das Thema zu behandeln.

Und das Thema behandeln mĂŒssen wir, weil DU eigenmĂ€chtig Stutz fĂŒr DICH PRIVAT abgezockt hast. Und u.a. deswegen sind wir im Minus, und das ist nicht gut, hĂ€.
zorg.ch
#81006 by @ 13.10.2005 01:27 - nach oben -
Ă€hm, i han eigentli kai forig geld zum gad _etz_sofort_unmittelbar_ diĂ€ 75.- z'zahlĂ€, da hani mit dene 900.- vor gha woni vo dir no ĂŒberchum. hani dir au es paar mol gseit gha.

es isch dreckig, aber us minere sicht gohts nĂŒm andersch. und du weisch hoffentlich das du s'letscht mol zĂŒg vo mir ide hand gha hesch.
zorg.ch
#81016 by @ 14.10.2005 23:43 - nach oben -
Ich habe jetzt nicht den ganzen thread gelesen, aber es gĂ€be da noch einen ander lösung: wir mahcen das ĂŒber ein versicherung und einer muss sich einfach schuldig erklĂ€hren dafĂŒr.
zorg.ch
#81019 by @ 15.10.2005 01:26 - nach oben -
Selbstbehalt ist meist ĂŒber diesem Betrag, der liegt meist bei 300 CHF.
zorg.ch
#81020 by @ 15.10.2005 23:00 - nach oben -
Meiner liegt so ziemlich genau bei 100Chf, was dann eine Ersparnis von ca. 300CHf wÀhre.
zorg.ch
#81032 by @ 16.10.2005 09:11 - nach oben -
Kommt auf die Höhe der PrÀmienerhöhung an ;)