zorg.ch
#108673 by @ 27.11.2008 18:22 - nach oben -
de ueli murer wird wohrschinli bundesrot

d'svp het hüt entschiede, nebed em christoph de ueli z'nominiere fürs "doppel-ticket". wöll de chrigi uf alli fäll nöd gwählt wird (gemäss ussage vo de jewilige parteipräsidente vo sp, fdp, cvp und grüene), chömer devo usgoh, dass de ueli an start chunnt - ussert, es git die übelscht überraschig wo gits und wo hemmer. bi de svp weiss mer jo fengs nüme so gnau, wora mer isch.

wenns de baader oder de amstutz würed wähle, wür de automatisch us de partei usgschlosse werde zum bispiel. wenn s'parlament jetz andersch frech arschig wär, chönnteds zemespanne und en svp-ler wähle wo nöd nominiert isch, nume zum en us de partei kicke haha. natürli wird da nöd passiere, wöll mir sind do immerno i de schwiz, wo d'politiker no chli astand hend, im grosse und ganze.

aber hoffe mir, de ueli haltet sich denn im BR chli meh ad regle wie sin altä kolleg.
zorg.ch
#108674 by @ 27.11.2008 19:06 - nach oben -
jo cedi, i gseh dir manglets no biz a ahnig

sicher chönd dparlamentarier jede wähle wos wönd. da het für die person kai folge solang sie d'wahl nöd aanimmt.

also sprich, dsvp fraktion im bundeshuus, het entschide, dass nur de ueli und de chrige ä wahl aneh dörfed, ohni us de svp zflüüge
zorg.ch
#108682 by @ 27.11.2008 23:53 - nach oben -
töned sehr demokratisch, die regle i de svp.
zorg.ch
#108686 by @ 28.11.2008 00:04 - nach oben -
aber sicher tönt da demoktratisch. wiso au nöd
d'svp fraktion wird wode svp selber bestimmt und somit vo allne aktive mitglieder.
und jede wo bide svp isch, weiss dass brunner, maurer, mörgeli, blocher und de rescht vom harte chern, so e politik fahred. wem da nöd passt, cha jo zude bdp oder wie die heissed.

d'wähler und dwählerinne hend d'svp gwählt, wölls guet finded, wa de hart chern macht.

da isch sehr demoktratisch.

nöd demokratisch isch, wennd din eigene chopf ide partei duresetzisch, obwohl s'parteiprogramm ganz anders ussieht
stichwort schmid und schlumpf.
zorg.ch
#108675 by @ 27.11.2008 19:12 - nach oben -
"wöll mir sind do immerno i de schwiz, wo d'politiker no chli astand hend, im grosse und ganze."???

ähm cedi, wa gneau hend die politiker, wo dinere aasicht noch e chli astand hend, bide letschte bundesrohtswahle gmacht?

und ich hoffe, dass de ueli, gliich wie de chrigi, dene pläuschler vom staat chli füür underem arsch macht und luegt dass de lade wider i schwung chunnt
zorg.ch
#108683 by @ 27.11.2008 23:55 - nach oben -
viellicht müesste mir ebe vorne afange, und nöd i de mitti. de blocher het e amtierendi bundesrötin weggsprengt, d'frau metzler. döt hetts nämli agfange mit em ganze krach.

wobi sie natürli scho arecht uf zwei sitz gha hend, so schön schwarz-wiss isches wohrlich nie.
zorg.ch
#108688 by @ 28.11.2008 00:05 - nach oben -
da mit de metzler isch einzig und ellai wäg dene 2 sitz gsi wos zguet gha hend. da zvergliche isch diletantisch
zorg.ch
#108692 by @ 28.11.2008 08:14 - nach oben -
i hoff sie wählet kein svp'ler. wär doch nur fair mit dem ganze kindergarte wos i letscht ziit verastaltet hend.
zorg.ch
#108781 by @ 06.12.2008 11:09 - nach oben -
du fändsch da fair obwols in NR könig sind?
zorg.ch
#108782 by @ 06.12.2008 13:31, edited @ 06.12.2008 13:32 - nach oben -
könig ?

wenns de könig waered, choenntets jo selber de chrigi zum bundesrot mache. huere michis.
zorg.ch
#108788 by @ 08.12.2008 03:22 - nach oben -
"wähle" cha s'parlament jo sowieso nöd. de blocher isch nöd wählbar, also müends de ueli neh. wenns öppert andersch als de ueli nehmed, wird deseb us de svp usgschlosse.

do isch nüme gad de huufe demokratie am werk. aber i hoff glich, dasses de ueli nehmed, wölls i de schwiz eifach nöd funktioniert zum "opposition" mache. het emel niemertem öppis brocht, die opposition vo de svp. also mir chämt keis bispiel in sinn.
zorg.ch
#108792 by @ 08.12.2008 07:23 - nach oben -
wiso cha s'parlament nöd wähle?
und wieso sött de blocher nöd wählbar sii?? nur wöll da e paar linki und anderi sägäd, wo angscht vor ihm hend`?

sicher isch do demokratie am werk wöll jo niemert zwunge wird, bide svp zsii
zorg.ch
#108796 by @ 08.12.2008 11:39 - nach oben -
weil der blocher das konkordanzprinzip nicht verstanden hat. Und dieses ist was die schweizer Regierungsform genau so ausergwoehnlich macht. Vergleiche doch nur mal mit dem Ausland: In Deutschland welchselt sich CDU/CSU und SPD regelmaessig ab, kehrt regelmaessig alles wieder um. Genauso USA mit Demokraten / Republikaner.

Oppositionsregierungen machen keinen Sinn. Was wir brauchen sind Regierungen welche kompromisse machen koennen im Sinne der Nation. Und genau das ist dank der Konkordanz moeglich. Blocher ist aber anscheinend nicht faehig dazu. Oder nennen wir ihn doch gleich nicht Kompromissfaehig. -> nicht waehlbar.
zorg.ch
#108799 by @ 08.12.2008 12:43, edited @ 08.12.2008 12:43 - nach oben -
wählen heisst, man hat eine auswahl, und kann dann frei eine entscheidung treffen.

die svp reduziert mit ihrer neuen klausel, dass man nur noch diejenigen wählen darf, die der vorstand portiert, diese auswahl schonmal auf zwei personen. schon das ist quasi ein diktat. "einer von denen oder keinen". alle anderen parteien haben das nicht, sind demokratischer.

dann kommt dazu, dass der eine der beiden einer ist, der a) schonmal abgewählt wurde, und somit SICHER NICHT plötzlich wieder gewählt wird, und b) schon im vorfeld SP, CVP aber - und das ist doch interessant - allen voran die bürgerliche FDP, gesagt haben, dass sie blocher nicht wählen werden. nicht "es paar linki", sondern die absolute mehrheit im nationalrat. du weisst, was eine absolute mehrheit ist? das, was die svp nicht hat.

somit kann man nur den "zweiten mann" wählen. aus einer auswahl von einer person eine person wählen, das ist nicht mehr "wählen". einverstanden?



"oh judihui, heute gehe ich schuhe kaufen, da wähle ich mir doch die aus, die mir am besten gefallen jee :)"

*schuhladen mit genau einem paar schuhe, das für kinder, frauen, männer, sport, buisness und freizeit gleichzeitig dient*

"aah wie schön, ein paar schuhe. hm ja ich glaube, dieses paar WÄHLE ICH AUS"
zorg.ch
#108800 by @ 08.12.2008 13:15 - nach oben -
merci
zorg.ch
#108801 by @ 08.12.2008 13:17 - nach oben -
jawol.
und Autofahre chönds gad au nöd.